Σ. Μουτίδου: «Ήθελαν να με ξεφτιλίσουν» Video


Η Σοφία Μουτίδου δεν μασάει τα λόγια της και μιλάει ανοιχτά για όλους και για όλα.
Αυτή τη φορά, μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο YouTube, η αγαπημένη ηθοποιός τα βάζει με γνωστό περιοδικό, το οποίο όπως τονίζει ίδια, ήθελε να την ξεφτιλίσει, καθώς της πρότεινε φωτογράφιση με πολύ ιδιαίτερο concept.
«Άρα δεν ήθελαν εμένα, ήθελαν να ξεφτιλίσουν εμένα. Σωστό; Έτσι λοιπόν αρνήθηκα τη φωτογράφιση αυτή και αυτοί αρνήθηκαν εμένα και συνεχίσαμε να ζούμε πάρα πολύ χαρούμενοι τη δική του ζωή. Είναι καταφανές το ανθρωποφάγο, ρατσιστικό, δαχτυλοδεικτούμενο, απάνθρωπο θα έλεγα πλησίασμα του περιοδικού αυτού προς εμένα. Εξ ου κι εγώ αρνήθηκα», είπε.
Δείτε το Concept της φωτογράφισης καθώς και όσα είπε για τον Θ. Καρατσιώλη:


mediamagazine.gr

.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Περισσότερα για εσάς

by anemosanatropis

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *





Powered By BloggerTips.gr