Για κάθε .... βολεμένο ή αδιάφορο !

Korina Marineli
Την Χριστίνα την γνώρισα σε μια συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την ΔΕΗ .
Μου αφηγήθηκε μια προσωπική εμπειρία που θέλω να την μοιραστώ μαζί σας !

Μέλος των αγανακτισμένων συμμετέχει σε πορεία που καταλήγει στην πλατεία Αριστοτέλους ! Υπήρχε κάποτε ... όχι πολυ μακριά ... ένα κατάστημα της ΑΤΕ εκεί ! Μπαίνει λοιπόν μέσα και λεέι στους υπαλλήλους , " Αφήστε ότι κάνετε και ελάτε έξω μαζί με τον κόσμο , Αυτό που γίνεται εδώ δεν αφορά μόνο τους άνεργους . Αφορά όλους μας !
Γυρίζει ένα υπάλληλος και της λέει " Εγώ είμαι μια χαρά εδώ στην καρεκλίτσα μου , με το κλιματιστικό μου ! Του απαντάεις η Χριστίνα " Του χρόνου δεν θα είσαι και εγώ θα είμαι στο απέναντι πεζοδρόμιο και θα γελάω !
Πέρασε ένας χρόνος . Περνώντας η Χριστίνα από την πλατεία βλέπει 25 άτομα έξω από το υποκατάστημα της ΑΤΕ με πανώ να κάνουν διαμαρτυρία ! Αναγνωρίζοντας τον υπάλληλο με τον οποιίο είχε την συνομιλία πριν ένα χρόνο πλησιάζει και ρωτάει .
Τι γίνεται εδώ παιδιά , τι συμβαίνει ;
Οργισμένος αρχίζει να εξηγεί και να βρίζει τα καθίκια που πούλησαν την τράπεζα και τους πετάνε στην ανεργία !
Γυρίζει τότε και τους λέει . '' Με θυμάσαι ; Πέρυσι ήρθα μέσα και σας είπα να βγείτε έξω με τον κόσμο γιατί ό,τι γίνεται μας αφορά όλους ! Μου απάντησες ότι είσαι καλά στην καρεκλίτσα σου με το κλιματιστικό σου . Σου είπα ότι του χρόνου δεν θα είσαι κι εγώ θα είμαι στο απέναντι πεζοδρόμιο και θα γελάω ! Πάω λοιπόν απέναντι να γελάσω !
Εσκυψε το κεφάλι και δεν απάντησε !
Για κάθε λοιπόν .... βολεμένο ή αδιάφορο !
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΛΑΩ !
ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΔΑΚΡΥΑ ... ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ !
ΚΑΛΗΜΕΡΑ !
Υ.Γ. Η Χριστίνα ήταν στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας . Την επόμενη είχε ραντεβού για αιμοκάθαρση .........

.

.

Περισσότερα για εσάς

by anemosanatropis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Powered By BloggerTips.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *