Τάσος Καραγιώργος : "Εχω επιθυμήσει να ζήσω για λίγο ξανά σαν άνθρωπος."


Εχω επιθυμήσει να ζήσω για λίγο ξανά σαν άνθρωπος.
Το έχω ξεχάσει, έχω αγριέψει, δεν έχω αισθήματα πέραν αυτού της αγωνιώδους και κτηνώδους προσπάθειας να επουλώσω πληγές στη κοινωνία και να εκδικηθώ όσους τις ανοίγουν, με όσες δυνάμεις διαθέτω...

Δεν με ενδιαφέρει τίποτα πέρα από αυτό, έχω γίνει κάτι σαν ζώο και λίγο χειρότερο.
Νοιώθω σαν να κολυμπάω σε έναν αγριεμένο ωκεανό, βάζοντας τα με τον Ποσειδώνα και προσπαθώντας να σκοτώσω καρχαρίες.

Αδύνατον.

Η λογική λέει ότι δεν τα βάζεις με τους θεούς και δεν προκαλείς τα θηρία αν θες να επιβιώσεις.
Αλλά ποιος την ακούει τη λογική όταν γύρω σου ο κόσμος γκρεμίζεται και αφανίζεται.

Οταν κλαίνε τα παιδιά από τη πείνα, η λογική δεν έχει θέση, όταν η δυστυχία βαράει κόκκινο, η λογική χάνεται, όταν το αύριο είναι απλησίαστο και το μέλλον διαγράφεται από τον ορίζοντα, για ποια λογική μπορούμε να μιλάμε.

Η μόνη λογική που επικρατεί είναι αυτή του ανθρώπου απέναντι σε θηρία.
Να τα κατατροπώσεις, να τα κατασπαράξεις.

Ετσι και αλλοιώς δεν απέχει και πολύ ο άνθρωπος από το θηρίο....είναι κοντά.

Και όταν γίνει, είναι χειρότερο θηρίο, θέλει αίμα, ζητάει εκδίκηση, ψάχνει λύτρωση κι εξιλέωση.
Αυτό έχω γίνει, σε αυτό με έχει μετατρέψει η εποχή της βαρβαρότητας που κάποτε θα πρέπει να τελειώνει.

Και θα τελειώσει και θα ξαναγίνω άνθρωπος και θα χαμογελάσω ξανά επειδή χαμογελούν ξανά οι άνθρωποι γύρω μου.


Ο Τάσος Καραγιώργος είναι μέλος του Κινήματος ΑΛΑΝΥΑ*

.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Περισσότερα για εσάς

by anemosanatropis

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *





Powered By BloggerTips.gr