Ο Συριζαίος Άκης Γαβριηλίδης πετά λάσπη στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ

Την καταπληκτική ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, που εξέφρασε όλο τον κόσμο της Αριστεράς στοχοποίησε ο αρθογράφος, συριζαίος, Ακης Γαβριηλίδης!

Σε ένα κατάπτυστο άρθρο, με τίτλο "Καμιά δικαίωση του αντισημιτισμού τής ΑΝΤΑΡΣΥΑ", με αφορμή ότι η ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ συνοδευόταν από φωτογραφία του Μητσοτάκη με τον ηγέτη του Ισραήλ, Πέρες, κατηγορεί το κόμμα της αριστεράς για ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟ....

Συγκεκριμένα γράφει:  

Ο θάνατος του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη έγινε αφορμή για μια τεράστια εκστρατεία αγιοποίησης, δικαίωσης και ηρωοποίησης.

Επίσης όμως, έγινε αφορμή για να εκφραστεί ακόμα μια φορά ο αντισημιτισμός που χαρακτηρίζει τμήματα (και) της ελληνικής αριστεράς, ακόμα και σε ένα θέμα τελείως άσχετο με τους Εβραίους. (Ο αντισημιτισμός όμως είναι ακριβώς αυτό: η εμμονή, και η ικανότητα, να ανακαλύπτεις «Εβραίους» πίσω από οτιδήποτε κακό, και να τους εμφανίζεις ως σύμβολα και αιτίες αυτού του κακού).

Αυτό δεν έγινε μέσω του λόγου με τη στενή έννοια, αλλά μέσω εικόνων –το φαντασιακό χειρίζεται κυρίως εικόνες, και το αντισημιτικό φαντασιακό δεν αποτελεί εξαίρεση. Και ειδικότερα, μίας μόνο εικόνας: αυτής που συνοδεύει ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ –της «Αντικαπιταλιστικής Αριστερής Συνεργασίας για την Ανατροπή»- με επικρίσεις κατά του εκλιπόντος και της αγιογράφησής του.

Οι επικρίσεις καθαυτές είναι απολύτως ορθές. Άλλωστε, η πρώτη φράση του παρόντος σημειώματος ουσιαστικά επαναλαμβάνει πρώτη φράση της ανακοίνωσης. Ωστόσο, όπως μπορεί να δει κανείς, πριν ακόμα από το κείμενο της ανακοίνωσης είναι αναρτημένη μία φωτογραφία του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη … καθισμένου δίπλα στον τότε πρωθυπουργό του Ισραήλ, Σίμον Πέρες!


Τι είναι άραγε αυτό που δικαιολογεί την επιλογή της συγκεκριμένης φωτογραφίας;
Πρώτα απ’ όλα, δεν υπήρχε κανείς ιδιαίτερος λόγος να υπάρχει καν φωτογραφία. Από τη στιγμή που αποφασίστηκε να μπει μία, δόξα τω θεώ υπήρχε και υπάρχει αφθονία διαθέσιμων εικόνων του μακαρίτη από οποιαδήποτε φάση της μακρόχρονης παρουσίας του στο δημόσιο χώρο. Μεταξύ αυτών και κάποιες από κομβικές και κρίσιμες στιγμές για την πολιτική ιστορία της Ελλάδας, οι οποίες θα ήταν πολύ καταλληλότερες να εικονογραφήσουν το περιεχόμενο της ανακοίνωσης. Σε αυτήν, ο Μητσοτάκης χαρακτηρίζεται «άνθρωπος για «όλες τις δουλειές» της άρχουσας τάξης, αρχιτέκτονας της βρώμικης αποστασίας του ’65, «γεφυροποιός» της χούντας με το βασιλιά και τον αστικό πολιτικό κόσμο, αρχιερέας του πιο άγριου νεοφιλελευθερισμού που έβαψε τα χέρια του με το αίμα του αγωνιστή καθηγητή Ν. Τεμπονέρα …». Και αρκετά ακόμα.

Ο Πέρες όμως πώς κολλάει με όλα αυτά;

Η επιλογή αυτής της ουσιαστικά άγνωστης και ασήμαντης φωτογραφίας θα μπορούσε να θεωρηθεί τυχαία, εάν βασική συνιστώσα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν ήταν το ΝΑΡ. Στο παρελθόν, άτομα, έντυπα ή ομάδες προσκείμενες στο κόμμα αυτό –για παράδειγμα η εφημερίδα ΠΡΙΝ, ο Γιώργος Δελαστίκ, ο Λεωνίδας Βατικιώτης και το Δίκτυο «Σπάρτακος»– έχουν δώσει δείγματα αντισημιτισμού, τα οποία άλλοτε –σπανίως- ανακάλεσαν σιωπηρά, άλλοτε ούτε καν αυτό.

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΛΙΒΕΛΟ, ΑΦΟΎ ΤΗΝ ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΉ-ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ!

ΜΗΠΩΣ Ο ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΑΙΤΕΡΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ-ΦΑΣΙΣΤΙΚΌ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΠΟΥ ΔΙΩΚΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥΣ;;




.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Περισσότερα για εσάς

by anemosanatropis

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *





Powered By BloggerTips.gr