Καταγγελία βόμβα:Ο ΕΝΑΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ,Η ΑΛΛΗ ΛΕΓΟΤΑΝ ΑΠΛΑ ΦΩΤΙΑΔΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ.


ΜΕΓΑΛΗ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΤΑΝ ΧΑΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΙΣΟΝΟΜΑ.



ΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Ο ΕΝΑΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ Η ΑΛΛΗ ΛΕΓΟΤΑΝ ΑΠΛΑ ΦΩΤΙΑΔΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ.

ΣΗΜΕΡΑ ΑΚΟΥΣΑ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΗΜΟ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΑΒΒΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΕΑΣ [[ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΡΚΙΝΟ]] ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 3 ΜΕΡΕΣ Ο ΧΑΣΑΠΗΣ ΤΗΣ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΕ ΣΕ 12 ΩΡΕΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΠΕΣΕ ΚΑΠΙΟ ΓΕΡΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΑΛΛΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΠΑΘΕ ΑΝΑΚΟΠΗ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΤΟΝ ΘΑΛΑΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΕΦΥΓΕ. ΜΟΝΟ 56 ΕΤΩΝ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΕΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ 3000 Ε ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΦΑΕΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΜΕΣΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΦΑΓΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΟΣΟΙ ΦΙΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΖΟΥΓΚΛΑ ΠΟΥ ΖΟΎΜΕ


.

.

Περισσότερα για εσάς

by anemosanatropis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Powered By BloggerTips.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *