Σάββατο, 1 Απριλίου 2017

Το τερμάτισαν… Κατέθεσαν τροπολογία για να επιδοτηθούν Μπόμπολας-Κόκκαλης αν δεν έχουν κέρδη!



Αυτό που περνάμε στην Ελλάδα, αυτό που βιώνουμε με την πρώτη φορά… ΣΥΡΙΖ(δεξι)Α δεν υπάρχει. Το έχουν τερματίσει οι κυβερνώντες.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που πολεμάει το κατεστημένο, θέλει (sic) να βάλει “φυλακή” τους διαπλεκόμενους μεγαλοεργολάβους, όχι μόνο δεν τους έβαλε σε ένα κελί, αλλά τους χαρίζει και λεφτά, σε περίπτωση που δεν βγάλουν λεφτά από τις “δουλειές” τους.
Όπως θα δείτε σε ν-τροπολογία που κατέθεσαν τα υπουργεία Οικονομικών, Οικονομίας και Ανάπτυξης, Υποδομών και Μεταφορών, όπου ο όμιλος «Μορέας Α.Ε.» θα αποζημιώνεται από το ελληνικό δημόσιο, σε περίπτωση που ο οδικός άξονας Κορίνθου – Τριπόλεως – Καλαμάτας δεν βγάλει τα προσδωκόμενα κέρδη.
Ψάξαμε λίγο τι εστί “Μορέας ΑΕ” και επειδή δεν χρειάστηκε και πολύ ψάξιμο, είδαμε μπροστά μας αυτό:

Πολύ απλά, η “Μορέας ΑΕ” είναι σύμπραξη των εταιριών
ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε., με ποσοστό 71,67%
J&P-ΑΒΑΞ, με ποσοστό 15%
ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, με ποσοστό 13,33%
Που σημαίνει με απλά ελληνικά ότι ο ΑΚΤΩΡας ανήκει στην οικογένεια του μεγαλοεργολάβου Μπόμπολα, η Ιντρακόμ είναι συμφερόντων Κόκκαλη και ο ΑΒΑΚας συμφερόντων Ιωάννου-Παρασκευαϊδη. Η παραχώρηση από το ελληνικό δημόσιο προς τις εταιρίες, όπως βλέπετε, είναι για 30 χρόνια…
Η τροπολογία, με ημερομηνία κατάθεσης την 29η Μαρτίου 2017, που σας παρουσιάζουμε παρακάτω, αναφέρει ρητά ότι «παρέχεται η δυνατότητα κάλυψης από το εθνικό σκέλος του ΠΔΕ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της προβλεπόμενης στη σύμβαση παραχώρησης του έργου «Μελέτη-Κατασκευή- Χρηματοδότηση- Λειτουργία-Συντήρηση και Εκμετάλλευση του έργου “Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη (ν.3559/2007)”, δαπάνης η οποία προκαλείται από την υποχρέωση του Δημοσίου για την επιδότηση λειτουργίας και την πρόσθετη επιδότηση λειτουργίας του παραχωρησιούχου, που καταβάλλεται κατά τα ειδικότερα οριζόμενα».

Δωράκι” 350 εκ. ευρώ. σε μεγαλοεργολάβους τον Αύγουστο του 2014

Σκαλίζοντας την υπόθεση με τη Μορεάς ΑΕ, έπεσε μπροστά μας το θέμα της εφημερίδας “Ελευθεροτυπίας”, τον Αύγουστο του 2014, με τίτλο: ”Δωράκι” 350 εκ. ευρώ. σε μεγαλοεργολάβους.
Τότε ήταν αρμόδιος υπουργός ο Μ. Χρυσοχοϊδης, με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ…
Το δημοσίευμα αναφέρει:
Aποζημίωση-δώρο 350 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζεται να δώσει η κυβέρνηση στην κοινοπραξία «Μορέας Α.Ε.», συμφερόντων των ομίλων Λ. Μπόμπολα, Ιωάννου-Παρασκευαΐδη και Σ. Κόκκαλη, που κατασκευάζει τον κεντρικό οδικό άξονα Πελοποννήσου.
Οι εργολάβοι εμφάνισαν λογαριασμό με απώλειες μισού δισ. ευρώ από τα διόδια, λόγω… μειωμένης κίνησης, και ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι προωθείται προς ψήφιση στη Βουλή νέα συμπληρωματική σύμβαση του έργου.
Το δωράκι αυτό έρχεται σε συνέχεια των πρόσθετων εργολαβικών αποζημιώσεων, συνολικού ύψους 2,2 δισ. ευρώ, για την επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.
Πάμε στο θέμα μας εν έτη 2017, με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, η οποία θα… χτυπούσε το κατεστημένο, γιατί οι προηγούμενοι επιδοτούσαν το κατεστημένο…
Δεν χρειάζεται να γράψουμε κάτι παραπάνω, όλοι καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει, εκτός από ένα ερώτημα:
Πόσο είναι το κόστος των χρημάτων που θα πρέπει να δώσει το ελληνικό δημόσιο, ως αποζημίωση στις εταιρίες των κ. Κόκκαλη και Μπόμπολα, αν δεν… πάει καλά ο δρόμος;
Αυτό -δυστυχώς- δεν αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση.
Δυστυχώς, τα λεφτά της αποζημίωσης δεν μπορούν να παρθούν από κοινοτικά κονδύλια, αλλά από τον κρατικό “κουμπαρά”, γιατί η ΕΕ δεν δίνει λεφτά σε έργα που ενδέχεται να πέσουν έξω, παρά μόνο χρηματοδοτεί δημόσια έργα για την υλοποίησή τους.
Δηλαδή, οι τρεις προαναφερόμενες εταιρίες, πήραν λεφτά από την ΕΕ για να φτιάξουν τον δρόμο και αν δεν έχουν κέρδη, θα πρέπει να αποζημιωθούν από το ελληνικό δημόσιο.
Αυτή κι αν είναι μπίζνα…
Δείτε την αιτιολογική έκθεση και τις “περήφανες” με… πόνο ψυχής υπογραφές της πρώτης φοράς ΣΥΡΙΖΑριστεράς!

Δείτε ΕΔΩ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Powered By BloggerTips.gr