Κυριακή, 16 Απριλίου 2017

Όταν η Τζένη Χειλουδάκη ξεφτίλιζε τον Βερύκιο: Εγώ μπορεί να έκοψα τα @ρχίδι@ μου αλλά στην ψυχή τα κρατώ ακόμα


Με αφορμή  την ασεβής και αηθής επίθεση του Δήμου Βερύκιου στις ελληνίδες χήρες παραθέτουμε ορισμένα χαρακτηριστικά αποσπάσματα για να αναδείξουμε τον ρόλο του εν λόγω κυρίου ο οποιός συμπεριφέρεται ώς άτυπο γραφείο τύπου του Πάνου Καμμένου.


Δείτε το βίντεο με την επίθεση στις χήρες:




Μάρτιος 12, 2014

Λίγες μόλις ημέρες έχουν περάσει από την στιγμή που ο δημοσιογράφος Δήμος Βερύκιος  μπήκε στο στόχαστρο πολλών λόγω της ομολογουμένως απαράδεκτης on air συμπεριφοράς του προσβάλλοντας  τον επιτυχημένο συγγραφέα Αύγουστο Κορτώ εξ΄ αιτίας του σεξουαλικού του προσανατολισμού.
Ανάμεσα στους σκληρούς επικριτές του  και η Τζένη Χειλουδάκη η οποία από την πρώτη στιγμή στράφηκε εναντίον αυτού αλλά και του συνεργάτη του Δημήτρη Σταυρόπουλου.
Συγκεκριμένα έγραψε στο προφίλ της στο Facebook:
το λεω δημοσια με τις οποιες συνεπειες……ενα απο τα δυο αυτα ομοφοβικα σαπια αρχιδια της κιτρινης δημοσιογραφιας πισω στις εποχες του σκανδαλου μου με τον εισαγγελεα μετα το τελος των συνεντευξεων που μου επαιρνε ερχοταν στο σπιτι μου και παρακαλουσε να με πηδηξει………εποχες σκαι………ε α σιχτιρ πια υποκριτες……α σιχτιρ……
Η απάντηση του δημοσιογράφου ήρθε λίγα εικοσιτετράωρα αργότερα στο ίδιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης:
Επειδή το κάθε… τρωκτικό του διαδικτύου συνεχίζει να λέει το μακρύ και το κοντό του, σας διαβεβαιώνω ότι ουδέποτε μίλησα ή συνάντησα και ούτε έχω ασχοληθεί επαγγελματικά με την «Κυρία»
Η ανταπάντηση ήταν άμεση και η  Τζένη Χειλουδάκη με αυθορμητισμό και ευθύτητα ήταν για μία ακόμη φορά χειμαρρώδης: 
και επειδη…… το καθε αρχιδι κιτρινο της δημοσιογραφιας οπως εσυ θα πρεπει να μαθει να σεβεται αυτα τα οποια υπηρετει δηθεν και εδω μπαινουν τα δικα μου εισαγωγικα σαπιε δημοσιογραφε…. της αληθειας της ελευθερης σκεψης εκφρασης και ελευθεροτυπιας,μαθε να θαβεις καλα τα σκελετονια σου στη ντουλαπα γιατι ενιοτε φαντασματα γινονται και σε στοιχειωνουν με αποτελεσμα απο τον τρομο να ξερνας χολη και υβρεις σε οτιδηποτε διαφορετικο και πολυχρωμο…και εγω δεν θα τελειωσω το ποστ μου με το κυριε…..θα σε ξαναπω αρχιδι……γιατι κυριος δεν υπηρξες ποτε λαμογιο…….αντιθετα εγω και κυριος υπηρξα,και κυρια με αποκαλουν σημερα….γιατι μπορει να εκοψα τα αρχιδια μου αλλα στην ψυχη τα κρατω ακομα……τωρα,ριξε μια ματια στα παντελονια σου…. το απολυτο κενο ε;;; το ιδιο με την πουλημενη σκλαβωμενη ψυχη σου…
http://roadstory.gr/%CF%84%CE%B6%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%AC%CE%BA%CE%B7-%CE%B2%CE%B5%CF%81%CF%8D%CE%BA%CE%B9%CE%B5-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CE%BD%CE%B1-%CE%AD%CE%BA/
 Τρίτη, 6.12.2016
Δαγκώθηκε η Σταματίνα Τσιμτσιλή από την απίστευτη φράση του δημοσιογράφου στον αέρα του Happy Day.
Τη λέξη που απέφυγε να αναφέρει χθες, τελικά την είπε σήμερα ο Δήμος Βερύκιος. Ο Πάνος Καμμένος «απέσπασε» τον χαρακτηρισμό «στρατόκα…ος» από τον δημοσιογράφο, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στο Happy Day για τις εμπλοκές στον εναέριο χώρο της Ελλάδας μεταξύ ελληνικών και τουρκικών πολεμικών αεροσκαφών.
«Ο Καμμένος, καλώς ή κακώς, -πολλοί μπορεί να μη συμφωνούν μαζί του- είναι μετά συγχωρήσεως στρατόκα…ος! Αυτό που φοράει το τζάκετ, τη στολή, το βιώνει», δήλωσε ο Δήμος Βερύκιος. Η Σταματίνα Τσιμτσιλή χαμογέλασε και σημείωσε: «Το γλιτώσαμε χθες, το είπε σήμερα».




21|12|2016


O Πάνος Καμμένος τραγουδάει σε μπαράκι το «Βρέχει στη φτωχογειτονιά», μαζί με τον Βερύκιο 



.

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Powered By BloggerTips.gr