Πρόστιμο ρεκόρ 4,6 εκατ. στη Vodafone για ανακριβείς τιμολογήσεις και ανεπαρκή αντιμετώπιση καταγγελιών από συνδρομητές


Πρόστιμο ρεκόρ για ανακριβείς τιμολογήσεις και ανεπαρκή αντιμετώπιση καταγγελιών από συνδρομητές επέβαλε η Βρετανία στον τηλεπικοινωνιακό Όμιλο Vodafone.

Ειδικότερα, η Ρυθμιστική Αρχή της Βρετανίας καλεί τη Vodafone να πληρώσει περίπου 4,6 εκατ. λίρες, εγκαλώντας τη για «σοβαρές και συνεχείς παραβιάσεις των κανόνων για την προστασία των καταναλωτών».
Όπως διευκρινίζεται, η αρμόδια ρυθμιστική υπηρεσία της Βρετανίας, Ofcom, επέβαλε το πρόστιμο – ρεκόρ στην εταιρεία Τηλεπικοινωνιών για τις πρακτικές πωλήσεων που ακολούθησε σε πολλές περιπτώσεις, για ανακριβείς τιμολογήσεις, αλλά και για ανεπαρκή αντιμετώπιση των καταγγελιών – παραπόνων από μερίδα των καταναλωτών.

Μετά από έρευνα 18 μηνών, η Ofcom εντόπισε ενδείξεις παραπλάνησης των πελατών pay-as-you-go, με αποτέλεσμα να πληγούν 10.452 καταναλωτές, χάνοντας συνολικά 150.000 λίρες, σε ένα διάστημα 17 μηνών. Παράλληλα, σύμφωνα με τη βρετανική ρυθμιστική Αρχή, η εταιρία δεν ακολούθησε τους ισχύοντες κανονισμούς για τη διαχείριση παραπόνων των πελατών της, αφού δεν αντιμετώπισε τις διάφορες καταγγελίες “καταλλήλως, δικαίως ή εγκαίρως”.
Η Vodafone καλείται να αποπληρώσει το πρόστιμο εντός 20 εργάσιμων ημερών. Σύμφωνα, εν τω μεταξύ, με τα στοιχεία της Ofcom, η Vodafone που διατηρεί 20 εκατ. πελάτες στη Βρετανία, δέχθηκε περισσότερα παράπονα από κάθε άλλο πάροχο κινητής τηλεφωνίας.
Από την πλευρά της, η Vodafone, ζήτησε “συγγνώμη” για την ταλαιπωρία των καταναλωτών, δηλώνοντας απολύτως προσηλωμένη στον στόχο εξυπηρέτησης των πελατών της, προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών και να δράσει άμεσα και αποτελεσματικά, σε περίπτωση λάθους.

.

.

Περισσότερα για εσάς

by anemosanatropis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Powered By BloggerTips.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *